El nou començament

Les línies han estat dissenyades prioritzant aspectes com la seguretat i l’aerodinàmica i han convertit el nou D-Max en un concentrat de tecnologia i innovació. L’ISUZU D-Max Crew N60B és la versió d’entrada de la gamma D-Max Crew (5 places/4 portes), pensat per als que treballen de valent però alhora no volen renunciar a la comoditat i, sobretot, a la seguretat.

Nota: Les fotos no han de coincidir amb els estàndards contractuals, els colors reals de les carrosseries dels vehicles podrien variar lleugerament dels colors reflectits a les fotografies d’aquesta web. ISUZU es reserva el dret de modificar especificacions, preus i equipaments sense avís previ. Detalls respecte a especificacions, preus i equipaments esmentats o mostrats en aquesta pàgina web estan subjectes a modificacions per complir les condicions legals i sol·licituds governamentals. Es prega informar-se al mateix concessionari local ISUZU per conèixer més detalladament tots els canvis i modificacions que es puguin requerir.

 

Acer d’alta resistència als elements principals de l’estructura:

Resistència i durabilitat

  • Lleugeresa
  • Més seguretat en cas d’accident
  • Millora de la seguretat dels vianants
  • Vibracions i soroll reduïts

Nou Xassís:

  • Dimensions dels travessers adequades per a càrregues pesades
  • Traverse addicional (seguretat en col·lisions laterals)
  • Rigidesa torsional +20% (respecte a la generació anterior)

8 Airbag:

  • Airbag per al conductor
  • Airbag per als genolls del conductor
  • Airbag del passatger desactivable
  • Airbag lateral (x2)
  • Airbag de cortina (x2)
  • Airbag central

Seients i reposacaps:

  • La forma del respatller i del reposacaps redueixen la possibilitat de fuetada cervical en cas d’accident
  • Cinturons de seguretat del darrere
  • Retractors de cinturons del darrere amb pretensors i limitadors de càrrega per als seients exteriors
  • Avisador seients de seguretat del darrere

Seguretat activa:

  • Sistemes avançats d’assistència a la conducció (ADAS)
  • ADAS: Sistemes avançats d’assistència al conductor
  • Tots els sistemes avançats dassistència al conductor que permeten al vehicle comprendre les condicions de conducció i avisar i advertir el conductor en cas de situacions perilloses per prevenir accidents, proporcionant una experiència de conducció més segura i confortable.

El costat agradable de la feina

Comodidad de conducción

Start&Stop

Cruise Control

Nou panell d’instruments amb display MID de 4,2″

Cruise Control

(IACC) Control de Creuer Adaptatiu Intel·ligent amb (TJA) Assistent d’Embús de Trànsit

Volant de poliuretà multifunció amb acabats MATT SILVER i controls al volant

Miralls elèctrics i calefactables

Parabrises atèrmic (IR-UVA-UVB)

Antiboira del darrere

Ajust del volant en alçada i profunditat

Limitador de velocitat ajustable (30-160 km/h)

Ajuda de conducció en pendent (HSA-HDC)

Aire condicionat manual

Ajust lumbar del seient del conductor

Seient del conductor amb 6 ajustaments manuals

Intermitents amb sensor de pluja

Resistència elèctrica al vidre del darrere

Trucada d’emergència e-Call

Direcció assistida elèctrica

Optimització segons la velocitat

Baixa velocitat: direcció lleugera (facilita l’estacionament)

Alta velocitat: direcció dura (confort i seguretat)

El volant es redreça més fàcilment

Sense manteniment

Sense substitució periòdica de mànegues ni líquid de direcció assistida

Sense possibilitat de pèrdua de líquid de direcció assistida

Comoditat de l’habitacle

Tancament amb control remot

Maneta d’assistència a pilars davanters i posteriors

Il·lumina fins a casa (Follow-Me-Home)

Apagat automàtic de llums

Panell multimèdia tàctil de 8», AUX, USB, Android Auto i Apple Car Play amb Wi-Fi, Mirrorlink i Miracast, DAB+ i Bluetooth

Acabats interns i externs

Graella frontal sense color

Para-xocs davanter sense color

Para-xocs del darrere integrat a la carrosseria sense color

Manetes de portes sense color

Rines d’acer de 18”

Maneta de la porta del darrere amb clau sense color

Miralls retrovisors externs sense color

Palanca de canvis en poliuretà

Seients en tela

Potent i ecològic

Dièsel, 4 cilindres en línia amb doble arbre de lleves al cap i 16v, distribució per cadena i injecció electrònica common rail.
Turbocompressor amb geometria variable electroaccionada, intercooler refrigerat per aigua i recirculació de gasos d’escapament mitjançant doble EGR refrigerat.
El motor del nou D-Max N60B manté l’arquitectura del model anterior i la fiabilitat que sempre ha caracteritzat els motors ISUZU.
164 cavalls, 360 Nm de parell permeten que el D-MAX es mogui amb solvència fins i tot a plena càrrega. El motor està equipat de sèrie amb novetats tècniques d’última generació (Start&Stop, sistema EGR a baixa pressió, sistema SCR…) que permeten al D-MAX complir amb les últimes normatives d’emissions Euro 6e i, així, ser encara més eficient.

Els valors (WLTP) són els següents*:

  • A la versió 4x4 amb canvi A/T el CO2 (cicle combinat) és de 235 g/km i el consum de 8,9 l/100 km.

El motor compleix amb les últimes normatives d’emissions Euro 6e.

El dipòsit d’AdBlue® de 14,5 litres i el baix consum garanteixen una excel·lent autonomia general.
ISUZU sempre posa una gran atenció al medi ambient: el nou D-Max N60 té un índex de reciclabilitat del 92% i un índex potencial de recuperació del 99,6%.

*El procediment estandarditzat WLTP, que ha substituït l’anterior NEDC (per a la mesura d’emissions de gasos d’escapament i consum), preveu noves condicions de prova que reflecteixen de manera més realista les condicions efectives d’ús del vehicle. El consum de combustible i les emissions de CO2 mesurats segons aquest nou cicle de prova són, per tant, en molts casos més alts que els mesurats segons el cicle NEDC. S’aclareix que, a més del rendiment del motor, l’estil de conducció i altres factors no tècnics contribueixen a determinar el consum de combustible i les emissions de CO2.

 

Construït per resistir

La capacitat de remolc és de fins a 3500 kg (amb remolc amb fre) i s’han incrementat les masses màximes permeses als eixos en comparació amb la generació anterior: +100 kg a l’abans i +40 kg al darrere.

L´estructura de la cabina i del xassís de la gamma D-Max N60 presenta un habitacle i un espai de càrrega construïts amb acers d´altíssima resistència. El xassís presenta punts de deformació progressiva, combinant així lleugeresa i robustesa.

4x4

La capacitat de remolc és de fins a 3500 kg (amb remolc amb fre). L’acció de la caixa de transferència és rapidíssima: l’actuador permet una connexió gairebé immediata, en 0,61 segons. S’ha afegit el mode Rough Terrain Mode. Aquest mode ofereix una nova perspectiva sobre la tracció, actuant com una assistència electrònica al maneig dissenyada específicament per a l’off-road. Aquesta funcionalitat innovadora maximitza la capacitat de conducció en superfícies tècniques, relliscoses i accidentades, garantint seguretat i altes prestacions.

  • 4H
  • Shift On the Fly
  • 4L
  • 4 rodes motrius
  • Reductor de transferència
 

El nou D-Max no renega dels seus orígens

L’off-road continua sent el seu hàbitat natural.

Els angles d’atac, ventral i sortida són al cim de la categoria i mesuren respectivament 30.5°, 22.9° i 24.2°. El sistema d’aspiració i la ventilació del diferencial del darrere han estat dissenyats per garantir al D-Max una capacitat de vadeig de 800 mm.

Connectivitat

Panell multimèdia tàctil de 8», AUX, USB, Android Auto i Apple Car Play amb Wi-Fi, Mirrorlink i Miracast, DAB+ Altaveus a les portes davanteres

*Start&Stop

Cruise *Control

Control de Creuer Adaptatiu Intel·ligent (IACC) amb Assistent d’Embús de Trànsit (TJA)

Controls en el volant

Parabrises atèrmic (IR-UVA-UVB)

Antiboira del darrere

Ajust del volant en alçada i profunditat

Limitador de velocitat ajustable (30-160 km/h)

Ajuda de Conducció en Pujada i Baixada (HSA-HDC)

Aire condicionat

Ajust lumbar del seient del conductor

Seient del conductor amb 6 ajustaments manuals

Cambra d’entrada

Ancoratges ISO Fix

Sistema antibloqueig (ABS)

Advertiment de Col·lisió Frontal (*FCW)

Frenat Autònom d’Emergència (AEB) amb Assistent de Frenat a Curva

Reducció d’Acceleració Involuntària (*MAM)

Mitigació d’acceleració involuntària (MAM)

Senyal d’Emergència (ESS)

Reconeixement de Senyals de Trànsit (TSR)

Limit de Velocitat Manual (MSL)

Limite de Velocitat Intel·ligent (ISL)

Control Electrònic d’Estabilitat amb TCS

Assistent d’atenció

Sistema d’Advertiment de Sortida de Carril (LDWS)

Prevenció de Sortida de Carril (LDP)

Sistema d’Assistència per Mantenir el Carril (LKAS)

Frenat Multi-Col·lisió

Intermitents amb sensor de pluja

Resistència elèctrica al vidre del darrere

Trucada d’emergència e-Call

8 Airbags

Airbag del passatger desactivable

Encesa automàtica de fars amb llums altes automàtiques

Monitor d’Angle Mort (BSM)

Alerta de Trànsit Creuat del darrere (RCTA)

Frenat de Trànsit Creuat del darrere (RCTB)

Manteniment de Carril d’Emergència (ELK)

Tancament amb control remot

Maneta d’assistència a pilars davanters i posteriors

Il·lumina fins a casa (Follow-Me-Home)

Apagat automàtic de llums

  • Ràdio DAB+ amb USB, AUX i Bluetooth – Pantalla de 8’’, Apple CarPlay/Android Auto amb Wi-Fi
  • Altaveus a les portes davanteres

Graella frontal sense color

Para-xocs davanter sense color

Para-xocs del darrere integrat a la carrosseria sense color

Manetes de portes sense color

Maneta de la porta del darrere amb clau sense color

Rines de 18» en acer

Miralls retrovisors externs sense color

Volant en pell amb decoració

Graons laterals color plata