Concreció i seguretat al teu servei

Innovador i tecnològicament avançat, el nou ISUZU D-Max Space N60BB+ ha estat dissenyat per ajudar-te a obtenir sempre el màxim rendiment a la teva feina. Amb el N60BB+, la concreció es fusiona amb latenció al disseny, sense descuidar la seguretat.

Nota: Les fotos no han de coincidir amb els estàndards contractuals, els colors reals de les carrosseries dels vehicles podrien variar lleugerament dels colors reflectits a les fotografies d’aquesta web. ISUZU es reserva el dret de modificar especificacions, preus i equipaments sense avís previ. Detalls respecte a especificacions, preus i equipaments esmentats o mostrats en aquesta pàgina web estan subjectes a modificacions per complir les condicions legals i sol·licituds governamentals. Es prega informar-se al mateix concessionari local ISUZU per conèixer més detalladament tots els canvis i modificacions que es puguin requerir.

 

Tu ets sempre el primer

Acer d’alta resistència en els elements principals de l’estructura:

  • Resistència i durabilitat
  • Lleugeresa
  • Major seguretat en cas d’accident
  • Millora de la seguretat dels vianants
  • Reducció de vibracions i soroll

Xassís:

  • Dimensions dels llargs adequades per a càrregues pesades
  • Travesser addicional (seguretat en col·lisions laterals)
  • Rigidesa torsional +20% (en comparació amb la generació anterior)

Seguretat passiva:
7 Airbags:

  • Airbag per al conductor
  • Airbag de genolls per al conductor
  • Airbag del passatger desactivable
  • Airbags laterals (x2)
  • Airbags de cortina (x2)

Seients i reposacaps:

La forma del respatller i del reposacaps redueix la possibilitat de fuetada cervical en cas d’accident. Els reposacaps són ajustables en alçada manualment.

Cinturons posteriors:

  • Avisador de cinturons de seguretat posteriors

Seguretat activa:

Sistemes avançats d’assistència a la conducció (ADAS)

ADAS: Sistemes avançats d’assistència al conductor

Tots els sistemes avançats d’assistència a la conducció que permeten al vehicle comprendre les condicions de conducció i advertir el conductor en situacions perilloses per prevenir accidents, oferint una experiència de conducció més segura i còmoda. Gràcies a l’adopció de la càmera estereoscòpica de quarta generació, els ADAS han estat optimitzats i garanteixen una major seguretat.

El costat agradable de la feina

Comoditat de conducció

  • Start&Stop
  • Control de creuer
  • Control de creuer adaptatiu intel·ligent (IACC) amb assistent de congestió de trànsit (TJA)
  • Nou quadre de comandaments amb pantalla MID de 4,2"
  • Volant multifunció d’uretà amb acabats en MATT SILVER i controls al volant
  • Miralls elèctrics i calefactats
  • Parabrisa atèrmic (IR-UVA-UVB)
  • Lums davanteres i posteriors halògenes
  • Focs antiboira davanters i posteriors
  • Ajust del volant en alçada i profunditat
  • Limitador de velocitat ajustable (30-160 km/h)
  • Assistència en pujada i baixada (HSA-HDC)
  • Aire condicionat manual
  • Ajust lumbar del seient del conductor
  • Seient del conductor amb 6 ajustos manuals
  • Seients davanters calefactats
  • Reposacaps ajustables en alçada
  • Eixugaparabrises amb sensor de pluja
  • Rentaparabrises al capó del motor
  • Resistència elèctrica a la lluna posterior
  • e-Call
  • Sensors d’estacionament posteriors amb càmera de marxa enrere

Direcció assistida elèctrica

  • Optimització segons la velocitat
    • Baixa velocitat: direcció suau (facilita l’estacionament)
    • Alta velocitat: direcció dura (comoditat i seguretat)
  • El volant s’alinea més fàcilment
  • Sense manteniment
    • Sense necessitat de substitució periòdica de mànegues ni líquid de direcció assistida
    • Sense possibilitat de pèrdua de líquid de direcció assistida

Comoditat de l’habitacle

  • Tancament amb control remot
  • Maneta d’assistència al pilar davanter
  • Il·luminació fins a casa (Follow-Me-Home)
  • Apagat automàtic de llums
  • Miralls plegables electrònicament i calefactats
  • Pantalla multimèdia tàctil de 8’’, AUX, USB, Android Auto i Apple CarPlay amb Wi-Fi, Miracast, DAB+ i Bluetooth

Acabats interns i externs:

  • Reixa frontal amb acabat Black/Med. Gray Met.
  • Paracops davanter a joc
  • Paracops posterior integrat a la carrosseria a joc
  • Manetes de les portes a joc
  • Maneta del portó posterior amb clau a joc
  • Llandes d’aliatge de 18” (SILVER)
  • Retrovisors exteriors bicolor a joc/negre amb indicador de direcció
  • Miralls plegables electrònicament
  • Palanca de canvis d’uretà
  • Quadre de comandaments Deluxe amb compartiment central
  • Seients de tela d’alta gamma

Potent i ecològic

Dièsel, 4 cilindres en línia amb doble arbre de lleves en cap i 16v, distribució per cadena i injecció electrònica common rail.

Turboalimentador de geometria variable electroactuat, intercooler refrigerat per aigua i recirculació de gasos d’escapament mitjançant doble EGR refrigerat.

El motor del nou D-Max N60B manté l’arquitectura del model anterior i la fiabilitat que sempre ha caracteritzat els motors ISUZU.

Amb 164 cavalls i 360 Nm de parell, el D-MAX es mou amb agilitat fins i tot a plena càrrega. El motor està equipat de sèrie amb novetats tècniques d’última generació (Start&Stop, sistema EGR de baixa pressió, sistema SCR…) que permeten al D-MAX complir amb les últimes normatives d’emissions Euro 6e, sent així encara més eficient.

Els valors (WLTP) són els següents*:

  • A la versió 4x4 amb canvi A/T, el CO2 (cicle combinat) és de 233 g/km i el consum és de 8,9 l/100 km.

El motor compleix amb les últimes normatives d’emissions Euro 6e.

El dipòsit d’AdBlue® de 14,5 litres i el baix consum garanteixen una excel·lent autonomia total.

ISUZU sempre presta gran atenció al medi ambient: el nou D-Max N60 té una taxa de reciclabilitat del 92% i una taxa potencial de recuperació del 99,6%.

*El procediment estandarditzat WLTP, que ha substituït l’anterior NEDC (per a la mesura d’emissions de gasos d’escapament i consum), preveu noves condicions de prova que reflecteixen de manera més realista les condicions efectives d’ús del vehicle. El consum de combustible i les emissions de CO2 mesurats segons aquest nou cicle de prova són, per tant, en molts casos més alts que els mesurats segons el cicle NEDC. S’aclareix que, a més del rendiment del motor, l’estil de conducció i altres factors no tècnics contribueixen a determinar el consum de combustible i les emissions de CO2.

 

Construït per resistir

La capacitat de remolc és de fins a 3500 kg (amb remolc amb fre) i s’han incrementat les masses màximes permeses als eixos en comparació amb la generació anterior: +100 kg al davanter i +40 kg al posterior.

L’estructura de la cabina i del xassís de la gamma D-Max N60 presenta un habitacle i un espai de càrrega construïts amb acers d’altíssima resistència. El xassís presenta punts de deformació progressiva, combinant així lleugeresa i robustesa.

4x4

La capacitat de remolc és de fins a 3500 kg (amb remolc amb fre).
L’accionament de la caixa de transferència és rapidíssim: l’actuador permet una connexió gairebé immediata, en 0,61 segons.

S’ha afegit el mode Rough Terrain Mode. Aquest mode ofereix una nova perspectiva sobre la tracció, actuant com una assistència electrònica a la conducció dissenyada específicament per a l’off-road. Aquesta funcionalitat innovadora maximitza la capacitat de conducció en superfícies tècniques, relliscoses i accidentades, garantint seguretat i un alt rendiment.

4H

  • Canvi en moviment
  • 4 rodes motrius

4L

  • 4 rodes motrius
  • Reductor de transferència

4L i bloqueig diferencial

  • 4 rodes motrius
  • Diferencial posterior bloquejat

Bloqueig mecànic del diferencial posterior

accionable amb la transmissió en 4L per millorar el rendiment off-road.

Botó d’accionament a la cabina.

Un solenoide acciona un mecanisme que bloqueja el diferencial. Les rodes posteriors esquerra i dreta queden rígidament acoblades com un sol eix.

D’aquesta manera, enfrontar terrenys més difícils es torna molt més senzill.

Finalment, un sensor de posició manté sempre sota control l’estat d’activació.

El nou D-Max no renega dels seus orígens

L’off-road continua sent el seu hàbitat natural.

Els angles d’atac, ventral i sortida són al cim de la categoria i mesuren respectivament 30.5°, 22.9° i 24.2°. El sistema d’aspiració i la ventilació del diferencial del darrere han estat dissenyats per garantir al D-Max una capacitat de vadeig de 800 mm.

Connectivitat

Pantalla multimèdia tàctil de 8», AUX, USB, Android Auto i Apple CarPlay amb Wi-Fi, Mirrorlink i Miracast, ràdio DAB+ i Bluetooth

Altaveus a les portes davanteres

Tweeter

  • Start&Stop
  • Control de creuer
  • Control de creuer adaptatiu intel·ligent (IACC) amb assistent de congestió de trànsit (TJA)
  • Controls al volant
  • Miralls elèctrics i calefactats
  • Parabrisa atèrmic (IR-UVA-UVB)
  • Ajust del volant en alçada i profunditat
  • Limitador de velocitat ajustable (30-160 km/h)
  • Assistència en pujada i baixada (HSA-HDC)
  • Aire condicionat manual
  • Ajust lumbar del seient del conductor
  • Seient del conductor amb 6 ajustos manuals
  • Seients davanters calefactats
  • Focs antiboira davanters i posteriors halògens
  • Bloqueig mecànic del diferencial posterior
  • Sensors d’estacionament posteriors amb càmera de marxa enrere
  • Sistema antibloqueig (ABS)
  • Advertència de col·lisió frontal (FCW)
  • Frenada automàtica d’emergència (AEB) amb assistent de frenada en corba
  • Mitigació d’acceleració errònia (MAM)
  • Senyal de parada d’emergència (ESS)
  • Reconeixement de senyals de trànsit (TSR)
  • Limitador de velocitat manual (MSL)
  • Limitador de velocitat intel·ligent (ISL)
  • Assistència de velocitat intel·ligent (ISA)
  • Control electrònic d’estabilitat amb TCS
  • Assistència d’atenció
  • Sistema d’advertència de sortida de carril (LDWS)
  • Prevenció de sortida de carril (LDP)
  • Assistència de manteniment de carril (LKAS)
  • Frenada multicol·lisió
  • Eixugaparabrises amb sensor de pluja
  • Resistència elèctrica a la lluna posterior
  • Trucada d’emergència e-Call
  • 7 coixins de seguretat (airbags)
  • Coixí de seguretat del passatger desactivable
  • Encesa automàtica de fars amb llums llargues automàtiques
  • Sensor de monitoratge de pneumàtics (TPMS)
  • Tancament amb control remot
  • Maneta d’assistència al pilar davanter
  • Il·luminació fins a casa (Follow-Me-Home)
  • Apagat automàtic de llums
  • Miralls plegables electrònicament i calefactats
  • Ràdio DAB+ amb USB, AUX i Bluetooth – Pantalla de 8’’, Apple CarPlay/Android Auto amb Wi-Fi
  • Altaveus a les portes davanteres
  • Tweeter
  • Reixa frontal amb acabat Black/Med. Gray Met.
  • Paragolpes davanter a joc
  • Paragolpes posterior integrat a la carrosseria a joc
  • Manetes de les portes a joc
  • Maneta del portó posterior amb clau a joc
  • Llandes d’aliatge de 18” (SILVER)
  • Miralls retrovisors exteriors bicolor a joc/negro amb indicador de direcció
  • Palanca de canvis de uretà
  • Quadre de comandament Deluxe amb compartiment central
  • Volant de uretà amb decoració

Contacte amb el nostre comercial

685 089 196